1xbet

1xbet od početka svog postojanja privlači svoje fanove zanimljivim bonusima i tečajevima. Od 2011. godine tvrtka pruža svoje usluge i na internetu, te omogućuje ljudima širom svijeta korištenje svoje zanimljive ponude koja se stalno mijenja i proširuje. Što je još zanimljivo, 1xbet ima i vlastiti kanal na YouTube koji uživa veliku popularnost igrača. Licenca na djelatnost sportskog klađenja na internetu je odobrena od strane porezne uprave poreznog raja Curacao.

Aktualno tvrtka 1xbet vodi djelatnost u 35 država i ima licencu na svim tim jezicima što pojednostavljuje uporabu platforme, a i polaganje oklada. U Rusiji ova kladionica ima skoro 600 stacionarnih lokala. Ponuda 1xbet privlači potencijalne klijente prije svega visokim tečajevima. To je bez sumnje prednost koja privlači pozornost potencijalnih klijenata kojih zanima ponuda ove kladionice. 1xbet nudi veliki broj sportskih oklada i mogućnosti klađenja uživo. Fanovi internetskog takmičenja mogu se kladiti na takve discipline kao što je nogomet, tenis, košarka i puno drugih. To je dobra prilika za svakog fana i ljubitelja e-sporta. Igrači imaju za izbor sustavno klađenje, pojedinačno, akumulirano i lančano. Što se tečajeva tiče, igrači smatraju da su isti relativno atraktivni. Velika prednost 1xbet je činjenica da vlasnici svakog dana nude igračima drugo zbivanje s posebnim bonusima.

Zahvaljujući tome mogu dobiti još više! Osim gore navedenih sportskih disciplina, u ponudi 1xbet se nalaze i drugi sportovi, kao što je kriket, boks, šah, biciklizam, hokej na ledu, nogomet na pijesku i puno drugih. 1xbet nudi igračima diljem svijeta bonus dobrodošlice. Njegova vrijednost je promjenjiva, ipak najčešće varira oko 100 eura. To je odličan start za one koji nemaju preveliki budžet, a žele početi svoju avanturu s internetskim klađenjem. Moglo bi se činiti da nije to tako puno, ipak obzirom na ponudu i profesionalizam tvrtke, kao i sigurnost koju pruža, ova ponuda je doista atraktivna. Bonus daje puno prednosti. Kao prvo, može ga se iskoristiti odmah, nakon prijave. Za preuzimanje isplate treba pet puta okrenuti bonus uz minimalni tečaj od 2,74. Minimalan iznos koji treba uplatiti za dobivanje kupona je oko 5 eura. Povremeno se pojavljuju i druge ponude za dobrodošlicu. 1xbet nudi svojim igračima vrlo transparentnu mobilnu aplikaciju. Zahvaljujući tome, klađenje je moguće bukvalno na svakom mjestu na svijetu. Skoro svaki registriran korisnik može uživati u pogodnostima mobilnog klađenja.

Aplikacija se može otvoriti kako na pametnom telefonu, tako i na tabletu. Grafički tim se pobrinuo da interfejs na tabletu je isti kao i na računalu. Njihov trud se isplatio, iako je proces stvaranja web stranice trajao dosta dugo. Naravno svaki igrač može otvoriti folder sportova uživo, kao i može se kladiti prije mečeva, te imati pristup statistikama. Ova internetska aplikacija se ističe u usporedbi s konkurencijom. Velika prednost 1xbet je klađenje uživo. Imamo pristup najznačajnijim ligama i okladama. U ponudi se nalazi i američka liga, engleska liga, NBA, nogometne utakmice, košarka i puno drugih disciplina koje igrači na cijelom svijetu imaju na raspolaganju za klađenje. Možemo reći da ponuda streaminga 1xbet sadrži najbitnije discipline. Ova kladionica se trudi prilagoditi individualnim potrebama i preferencijama svojih klijenata, stoga stalno nastoji udovoljiti njihovim očekivanjima, te stvara unapređenja koja pojednostavljuju samo klađenje, uz pružanje zadovoljstva igračima koji traže malo adrenalina.

Logo 1xbet

100€ bonus

Registracija Registracija